
adresa: Jadranska 16 | 21315 Dugi Rat
tel: +385 21 734 610
e-mail: knjiznicadugirat@gmail.com
web: dugirat.hr/narodna-knjiznica/
Ravnateljica: Katica Franić, mag.bibl.
Narodna knjižnica Dugi Rat osnovana je 2003. godine te je 2004. knjižnica započela rad u prostoru prijašnje knjižnice u kojem je djelovala punih dvadeset godina .
Od prosinca 2024. godine, knjižnica djeluje na novoj lokaciji u potpunosti rekonstruiranom prostoru smještenom u centru Dugog Rata. Prostor nove knjižnice namjenski je uređen i opremljen suvremenom tehničkom opremom u skladu s pravilima struke. Knjižnica posjeduje i spremište za knjižničnu građu koje je prilagođeno uvjetima potrebnim za pohranu građe u spremištu.
Korisnicima je omogućen besplatan pristup internetu te korištenje računala. Većina knjižnične građe je u otvorenom pristupu osim Zavičajne zbirke i dijela Referentne zbirke.
Članske iskaznice su obiteljske te se jednom iskaznicom koriste i djeca i odrasli. Upis prvašića je besplatan .
Korisnicima su u knjižnici na raspolaganju novine i časopisi: Slobodna Dalmacija, Jutarnji list, Sportske novosti, Doktor u kući, Vatrogasni vjesnik, History, Modra lasta i Smib.
Odjeli i zbirke knjižnice:
- Odjel za odrasle
- Odjel za djecu
- Zavičajna zbirka
- Referentna zbirka
- Zbirka Domovinskog rata
Godišnja članarina: 10 €
Radno vrijeme za korisnike:
ponedjeljkom, srijedom i petkom od 8:00 do 14:00 sati
utorkom i četvrtkom od 14:00 do 19:30 sati
prvom subotom u mjesecu od 8:00 do 12:00 sati
Katalog knjižnice je dostupan na poveznici: https://library.foi.hr/lib/index.php?b=68.
Dokumenti ustanove
I. AKTI
- Odluka o osnivanju Narodne knjižnice .pdf
- Odluka o izmjenama i dopunama Odluke o osnivanju Narodne knjižnice .pdf
- PRAVNI PROPISI relevantni za poslovanje knjižnice:
1. PRAVNI OKVIR .pdf - STATUT .pdf
- PRAVILNIK O USTROJSTVU .pdf
- PRAVILNIK O PRUŽANJU USLUGA I KORIŠTENJU KNJIŽNIČNE GRAĐE .pdf
- PRAVILNIK O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA .pdf
- ZAHTJEV ZA PRISTUP, IZMJENU, DOPUNU ILI BRISANJE OSOBNIH PODATAKA .docx
II. PRISTUP INFORMACIJAMA
1. ODLUKA O IMENOVANJU SLUŽBENIKA ZA INFORMIRANJE .pdf
2. ODLUKA O USTROJAVANJU KATALOGA INFORMACIJA .pdf
3. KATALOG INFORMACIJA .pdf
4. OBRASCI ZA PRISTUP INFORMACIJAMA .doc
5. KRITERIJ ZA ODREĐIVANJE VISINE NAKNADE STVARNIH MATERIJALNIH TROŠKOVA I TROŠKOVA DOSTAVE INFORMACIJE .pdf
6. IZMJENE KRITERIJA ZA ODREĐIVANJE VISINE NAKNADE STVARNIH MATERIJALNIH TROŠKOVA I TROŠKOVA DOSTAVE INFORMACIJE .pdf
III. JAVNI NATJEČAJI
IV. IZJAVA O FISKALNOJ ODGOVORNOSTI
1. PROCEDURA BLAGAJNIČKOG POSLOVANJA .pdf
2. PROCEDURA OBRAČUNA PUTNIH NALOGA .pdf
3. PROCEDURA NAPLATE PRIHODA .pdf
4. PROCEDURA UPRAVLJANJA UGOVORIMA IZ KOJIH PROIZLAZE FINANCIJSKI UČINCI .pdf
5. PROCEDURA STVARANJA UGOVORNIH OBVEZA .pdf
6. PROCEDURA ZAPRIMANJA RAČUNA, NJIHOVE PROVJERE I PRAVOVREMENOG PLAĆANJA .pdf
7. KORIŠTENJE VLASTITIH PRIHODA .pdf
V. 2022.
VI. 2023.
VII. 2024.
1. FINANCIJSKI PLAN ZA 2024. .xlsx
2. PLAN NABAVE ZA 2024. .pdf
3. GODIŠNJI FINANCIJSKI IZVJEŠTAJ ZA 2023. .xlsx
4. BILJEŠKE U ZAVRŠNI FINANCIJSKI IZVJEŠTAJ .pdf
5. IZVJEŠĆE O PROVOĐENJU ZAKONA O PRAVU NA PRISTUP INFORMACIJAMA ZA 2023 .pdf
6. GODIŠNJI IZVJEŠTAJ O IZVRŠENJU FINANCIJSKOG PLANA ZA 2023. .pdf
