Na temelju članka 4. stavak 3. Odluke o zakupu poslovnog prostora („Službeni glasnik“-službeno glasilo Općine Dugi Rat br. 2/2017), Općinski načelnik Općine Dugi Rat raspisuje

PONOVLJENI JAVNI  NATJEČAJ

za davanje u zakup poslovnog prostora

prikupljanjem pisanih ponuda

1. Poslovni prostor u Dugom Ratu, Trg kralja Tomislava 4, za obavljanje trgovačke i uslužne djelatnosti (cvjećarnica i pogrebne usluge), ukupne površine 38,00m2, daje se u zakup.

2.  Poslovni prostor daje se u zakup na vrijeme od 5 godina.

3.  Početni iznos mjesečne zakupnine je 201,78 EUR.

4. Pravo podnošenja pisanih ponuda imaju sve fizičke osobe – obrtnici (u daljnjem tekstu: fizičke osobe) te pravne osobe registrirane za obavljanje oglašene djelatnosti u Republici Hrvatskoj odnosno s registriranom podružnicom u RH.

5.  Neće se razmatrati pisane ponude:

    – fizičkih i pravnih osoba koje su po bilo kojoj osnovi dužnici Općine Dugi Rat zbog neispunjenih dospjelih obveza starijih od tri (3) mjeseca od dana objave natječaja (komunalna naknada, naknada za uređenje voda, grobna naknada, komunalni doprinos, zakupnina, naknada za korištenje javnih površina, naknada za koncesijska odobrenja i sl.) ili čija su dugovanja ostala nenaplaćena s osnova zastare; 

   – fizičkih i pravnih osoba koje su dužnici po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Ministarstvo financija – Porezna uprava;

   –  pravnih osoba koje nisu solventne;

   – fizičkih i pravnih osoba koje nisu podnesene u roku odnosno nisu potpune ili ne ispunjavaju uvjete iz javnog natječaja.

6. Ponuditelj je dužan uplatiti jamčevinu u dvostrukom iznosu početnog iznosa zakupnine (403,56 EUR) u korist proračuna Općine Dugi Rat IBAN br. HR1523900011810000007 model HR24, s pozivom na broj 7811-OIB.

7.  Pisana ponuda za sudjelovanje u javnom natječaju mora sadržavati:

      –  oznaku poslovnog prostora za koji se natječe,   

      – ime i prezime ponuditelja, njegovo prebivalište i OIB za fizičke osobe – obrtnike,  odnosno tvrtku, sjedište i OIB za pravne osobe i broj tel./mob. radi kontakta,

      – preslik osobne iskaznice za fizičku osobu – obrtnika,

      – izvadak iz obrtnog registra ne stariji od 3 mjeseca od datuma izdavanja iz kojeg mora biti vidljivo da je ponuditelj registriran za oglašenu djelatnost u izvorniku ili ovjerenom presliku (za fizičku osobu – obrtnika),

      – izvadak iz sudskog registra ne stariji od 3 mjeseca od datuma izdavanja iz kojeg mora biti vidljivo da je društvo registrirano za oglašenu djelatnost, u izvorniku ili ovjerenom presliku (za pravnu osobu),

      – potvrdu nadležne Porezne uprave o stanju poreznog duga ponuditelja ne stariju od 30 dana od dana objave natječaja, u izvorniku ili ovjerenom presliku,

      – potvrdu izdanu od Općine Dugi Rat o nepostojanju duga s osnove potraživanja Općine,

      – BON/2 ili SOL/2 – podaci o solventnosti ili potvrdu nadležnog tijela da nije u mogućnosti isto dostaviti, ne stariji od 3 mjeseca od datuma izdavanja, u izvorniku ili ovjerenom presliku (samo za pravne osobe),

      – dokaz o izvršenoj uplati jamčevine,

      – broj žiro računa radi povrata jamčevine ukoliko ponuditelj ne uspije u natječaju,

      – za osobu koja se poziva na pravo prvenstva iz točke 15. ovog natječaja: izvornik ili ovjereni preslik potvrde Ministarstva obrane RH ne starije od 3 mjeseca od datuma izdavanja odnosno Ministarstva unutarnjih poslova RH kojom se dokazuje pravo prvenstva iz točke 15. ovog natječaja, izvornik ili ovjereni preslik potvrde Hrvatskog zavoda za mirovinsko osiguranje, ne starije od 3 mjeseca od datuma izdavanja, o tome da nije korisnik mirovine ostvarene na temelju Zakona o hrvatskim branitelja iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji („Narodne novine“, br. 121/17, 98/19, 84/21 i 156/23) i ovjerenu izjavu ne stariju od 3 mjeseca od datuma izdavanja, da već jednom po provedenom javnom natječaju nije ostvarila to pravo (uvjet točke 16. ovog natječaja),

       Ovjeravanje dokumenata vrši se kod javnog bilježnika. 

8. Pisane ponude sa pripadajućom numeriranom i uvezanom dokumentacijom podnose se Općini Dugi Rat, Povjerenstvu za davanje u zakup poslovnog prostora na adresu Poljička cesta 133, 21315 DUGI RAT, putem pošte ili predajom na općinski protokol u zatvorenoj omotnici sa naznakom „ne otvaraj – prijava za zakup poslovnog prostora“.

Na omotnici ponuditelji ne moraju navoditi nikakve osobne podatke.

 9. Poslovni prostor daje se u zakup u viđenom stanju pa je zakupnik dužan poslovni prostor o svom trošku urediti i privesti ugovorenoj namjeni, te se potpisom ugovora o zakupu odriče prava primjene instituta stjecanja bez osnove i poslovodstva bez naloga.

Po izvršenim radovima, ulaganja u prostor kojim se u znatnoj mjeri povećava njegova vrijednost priznati će se zakupniku u visini kako to odluči općinski načelnik, a na način da se ista prebijaju s dijelom iznosa mjesečne zakupnine.

10. Rok za  podnošenje pisanih ponuda je 3. ožujka 2025. godine do 12:00 sati bez obzira na način dostave.

11. Pregled poslovnog prostora i uvid u idejni projekt i troškovnik radova zainteresirani će moći obaviti po prethodnoj najavi na niže navedene telefonske brojeve.  

12. Ponude će biti javno otvorene 3. ožujka 2025. godine s početkom u 12:15 sati u prostorijama općinske vijećnice, Poljička cesta 133, 21315 Dugi Rat. Otvaranju ponuda mogu pristupiti ponuditelji ili njihovi ovlašteni predstavnici uz predočenje valjane punomoći.  

13. Općinski načelnik zadržava pravo da po provedenom natječajnom postupku ne izabere najpovoljnijeg ponuditelja.

14. Najpovoljnijem ponuditelju uplaćena jamčevina uračunava se u zakupninu, a ostalim ponuditeljima uplaćena jamčevina se vraća u roku od 30 dana od dana konačnosti zaključka o izboru najpovoljnijeg ponuditelja. Uplaćena jamčevina se ne vraća najpovoljnijem ponuditelju ako odustane od ponude odnosno od sklapanja ugovora o zakupu.

15. Pravo prvenstva na sklapanje ugovora o zakupu, ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja, imaju osobe određene Zakonom o pravima hrvatskih branitelja iz Domovinskog rata i članova njihovih obitelji:

– članovi obitelji smrtno stradalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata,

– članovi obitelji zatočenog ili nestalog hrvatskog branitelja iz Domovinskog rata,

– HRVI iz Domovinskog rata,

– dragovoljci iz Domovinskog rata,

– ostali hrvatski branitelji iz Domovinskog rata koji su proveli u obrani suvereniteta Republike Hrvatske najmanje 12 mjeseci.

16. Osobe iz točke 15. ovog natječaja ne mogu ostvariti pravo prvenstva ako su već jednom po provedenom javnom natječaju ostvarile to pravo.

17. Ugovor o zakupu sklapa se s najpovoljnijim ponuditeljem u roku od 15 dana od dana konačnosti odluke o izboru najpovoljnije ponude.

18. Ugovor o zakupu sklapa se kao ovršna isprava i potvrđuje (solemnizira) kod javnog bilježnika na trošak Općine.

19. Općina Dugi Rat zadržava pravo poništenja natječaja te pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima kao ni troškove njihova sudjelovanja u natječaju.

Sve informacije vezane uz natječaj mogu se dobiti radnim danom od 8:00 do 15:00 sati u Jedinstvenom upravnom odjelu Općine Dugi Rat ili na tel. 021/734900 i 021/735291.     

KLASA:372-03/25-01/005

URBROJ:2181-22-02/01-25-02

Dugi Rat, 19. veljače 2025.

Skip to content
Ova internet stranica osigurava digitalnu dostupnost osobama s invaliditetom. Neprestano poboljšavamo korisničko iskustvo za sve i primjenjujemo relevantne standarde pristupačnosti.