Na temelju članka 5. i 9. Odluke o davanju javnih površina na privremeno korištenje („Službeni glasnik“ – službeno glasilo broj: 1/08 i 4/22) općinski načelnik Općine Dugi Rat dana 27. prosinca 2022. godine objavljuje
JAVNI NATJEČAJ ZA KORIŠTENJE JAVNE POVRŠINE
Na korištenje se daje slijedeća javna površina:
- Javna površina na adresi Trg Kralja Tomislava 1, Dugi Rat
na čest. zem. 2258/1 k.o. Duće za postavljanje kioska radi obavljanja trgovačke djelatnosti.
- površina (zauzetost) javne površine 13 m²
- početna cijena po m²: 21,00 kn/mjesečno po m² odnosno 2,79 eura/mjesečno po m²
- razdoblje od dvije godine od 10.01.2023. – 31.12.2024. godine
Skica 1
- Javna površina na Trgu Sv. Josipa
na kat. čest. zem. 2628/1, k.o. Duće, za postavljanje kioska, namjene trgovačke i uslužne djelatnosti
- djelatnost: trgovačke i uslužne djelatnosti
- površina kioska: 15 m²
- početna cijena po m²: 21,00 kn/mjesečno po m² odnosno 2,79 eura/mjesečno po m²
- razdoblje od dvije godine od 10.01.2023. – 31.12.2024. godine
Skica 2
Pismene ponude za korištenje javne površine treba dostaviti na protokol Općine ili poslati poštom na adresu: Općina Dugi Rat, Poljička cesta 133, 21315 Dugi Rat najkasnije u roku od deset (10) dana od dana objave natječaja u „Službenom glasniku“ – službenom glasilu općine Dugi Rat bez obzira na način dostave s naznakom – Povjerenstvo za provedbu natječaja – te naznaku za koju javnu površinu daje ponudu odnosno uz naznaku „ za natječaj – za korištenje javne površine Trg Kralja Tomislava 1 ili Trg Sv. Josipa“ .
Ponude moraju sadržavati:
- osobne podatke (ime i prezime, naziv obrta ili tvrtke s adresom),
- IBAN i naziv poslovne banke i OIB, kontakt broj,
- opis asortimana kojeg ponuditelj želi prodavati ili usluga koju želi pružati,
- grafičko rješenje (skica), fotografija i sl. ukoliko je primjenjivo,
- iznos ponude po m² uz naznaku javne površine pod 1. Trg Kralja Tomislava 1 ili pod 2. Trg Sv. Josipa te zauzetosti javne površine u m²,
- rješenje o upisu u Sudski registar Trgovačkog suda za pravne osobe, odnosno dokaz o registraciji za obavljanje predviđene djelatnosti za fizičke osobe – obrtnike,
- potvrdu o uredno izvršenim obvezama spram Općine Dugi Rat.
Povjerenstvo za provedbu natječaja će između potpunih i pravovremenih ponuda prihvatiti onu ponudu čiji ponuditelj udovoljavaju sljedećim kriterijima:
- najpovoljniji ponuditelj (najviši ponuđeni iznos po m²),
- podmirenje svih obveza prema Općini, a posebno u pogledu plaćanju korištenja javnih površina i zakupa poslovnih prostora te duga i plaćanja poreza, naknada, doprinosa i sl.
Nepotpune i nepravovremeno pristigle ponude neće se razmatrati.
Odluku o odabiru najpovoljnijeg ponuditelja donosi općinski načelnik. S najpovoljnijim ponuditeljem sklapa se Ugovor o privremenom korištenju javne površine.
Općina Dugi Rat zadržava pravo poništenja natječaja te pri tome ne snosi nikakvu odgovornost prema ponuditeljima kao ni troškove njihova sudjelovanja u natječaju.
KLASA: 024-06/22-01/112
URBROJ: 2181-22-02/1-22-1
Dugi Rat, 27. prosinca 2022. g.
OPĆINSKI NAČELNIK:
mr. Tonči Bauk, dipl. ing.